Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015



Ταξιδεύοντας το "εγω" μου
φτιάχνω σχέδια πολλά
κι ετούτη εδώ η ζωγραφιά

εγώ με κύματα μακριά μαλλιά
δεν έγινε τυχαία φυσικά.
Ήθελα όπως βγαίνουν τα όνειρά μου απ' το μυαλό
να..., τα απεικονίσω μ' ένα τρόπο παιδικό.
Σε θάλασσα πολύχρωμη ωραία ν' αρμενίζουν
κι ας είναι και παράταιρα, διόλου μη σας ξενίζουν...
Όλα αυτά που βλέπετε , κάτι συμβολίζουν.
Δράκοι, αστερίες και ψαράκια
είναι όλα βοηθοί
το κάστρο μέσα στο βαρκάκι 
από φορτίο πολύ βαρύ
γίνεται αμέσως ελαφρύ!
Σαν η αγάπη κυβερνάει
πόσα τα βλέπω μπορετά!
Μετακινώ βράχους και κάστρα
δάση ανήλια και πυκνά τα καταργώ
λοφάκια μ' ελαιόδεντρα δημιουργώ
και σεργιανίζω, στη στεριά και στο γιαλό
.............................................................
ταξιδεύοντας το "εγώ"μου
λέω είναι το "γιατρικό" μου
διώχνω τη θλίψη μακριά
και αγαπώ τη μοναξιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου