Τετάρτη 22 Απριλίου 2020

Με παρέα τον Συνταγούλη


                                          Με παρέα τον Συνταγούλη

Είμαι κουρασμένος μαμά
μπορεί ο πυρετός να έφυγε , αλλά
εγώ δεν έχω όρεξη καμιά
ούτε για παιχνίδι ούτε για τηλεόραση
ούτε για διαβάσματα ούτε για μουσική.
Εδώ, μέσα στα σκεπάσματα που είμαι ζεστά
θέλω να ακούσω μόνο, με τα μάτια κλειστά.
Έρχεσαι δίπλα μου να μου διαβάσεις σε παρακαλώ;
Άσε, φτιάχνεις μετά το φαγητό
μόνο το Συνταγούλη πάρε που οι ιστορίες του είναι μικρές.
Το ξέρω, δεν θα βαρεθώ με αυτές.
-Να 'μαι με τον Συνταγούλη αφού αυτόν προτιμάς.

Ν' αρχίσω με τον Καροτένιο ή θέλεις τον κύριο Σπανάκη;
-Όχι, θέλω το άσπρο λαχανάκι.

---   Ήμουν λαχανάκι άσπρο και φουντωτό
σ' ένα περιβόλι μακριά από την πόλη, σ' ένα χωριό
και μεγάλωνα..μεγάλωνα ώσπου ένα πρωϊνό
με έκοψε ο κυρ- Θανάσης, μ' έβαλε στο αγροτικό
κι αφού κάναμε χιλιόμετρα πολλά
εγώ, κι' άλλα λαχανικά
πράσα, καρότα,κουνουπίδια, ραπανάκια
λάχανα, μαρούλια, αντίδια, σπανάκια
μας έβαλε στον πάγκο του στη λαϊκή
εγώ όμως πολύ λίγο  έμεινα εκεί.
Με αγόρασε πρωί-πρωί η γιαγιά σου
γιατίίί...ορέχτηκε λαχανοντολμάδες ο μπαμπάς σου
και...αφού ποτέ δεν φτιάχνει η μαμά σου
την Κυριακή στη γιαγιά, ετοιμάσου.
Λαχανοντολμάδες αυγολέμονο θα γίνω
ξέρω, με αυτή τη συνταγή μεγάλη ευχαρίστηση δίνω.
Έχει τη δική της ξεχωριστή νοστιμιά
όλοι θα χαϊδεύετε τη γεμάτη σας κοιλιά
και...
όταν αδειάσουν όλα τα πιάτα, δεν θα υπάρχω πια
όλοι θα πείτε μπράβο στη γιαγιά
κι εκείνη θα υποσχεθεί ότι θα ξαναφτιάξει
λάχανο πάλι  από τη λαϊκή  θα αγοράσει.





                                     


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου