Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2020

Παγκόσμια ημέρα Αποταμίευσης

 Παγκόσμια ημέρα Αποταμίευσης

Την κάθε μέρα που περνά
μαθαίνω πράματα πολλά
γράμματα και αριθμοί
μου δίνουν απαντήσεις
που είναι περισσότερες 
από τις ερωτήσεις.

Αυτή η σπουδαία η δουλειά
γίνεται στο σχολείο
αλλά όπως λέει κι η μαμά
την κάθε μέρα που περνά
μαθαίνω πράματα πολλά...
απ' ό,τι ακούσω, ό,τι δω
ό,τι μυρίσω, ό,τι γευτώ
απ' ό,τι πιάσω, ό,τι αγγίξω
ό,τι κρατήσω, ό,τι αφήσω
για ό,τι με κάνει να χαρώ
για ό,τι με κάνει να δακρύσω
το πότε πρέπει να μιλώ
πότε να σιωπήσω.

Όοολα αυτά τα πράματα
μαζεύονται καιρό
και έχω καταλάβει
θααα...συνεχίσει αυτό.
Βρίσκουνε θέση σε δύο καθιστικά
το ένα το μυαλό μου, το άλλο η καρδιά.

Σήμερα λοιπόν μου...ήρθε
για την αποταμίευση να πω
κάτι διαφορετικό.
Όοοο,τι έχω μάθει μέχρι τώρα
και ό,τι θα μάθω στο μετά
έτσι όπως γίνονται πολλά
κι ωραία φυλαγμένα
αυτό είναι αποταμίευση
να Ξέρεις, 
πιο σπουδαίο απ' τα λεφτά για μένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου