Πέμπτη 15 Ιουνίου 2023

Πρόταση εκδρομής

            ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΚΔΡΟΜΗΣ


Έχω ελαστικό κορμί
καλλίγραμμο και σβέλτο
πόνος δεν ξέρω τι θα πει
γιατί γυμνάζομαι πολύ
τρώω λίγο φαγητό
και πίνω μπόλικο νερό.

Μου αρέσουν τα παιχνίδια
από βραχάκι σε βραχάκι
πήδους κάνω και βουτώ
στο νερό άμα θελήσω
θα δροσιστώ, θα κολυμπήσω.

Πιο πολύ από τα ποτάμια
τις λιμνούλες προτιμώ
γιατί δεν τρέχει το νερό
εύκολα βρίσκω φαγητό
και...τα νούφαρα; Βαρκούλες.
Πάω μ' αυτές τόσες βολτούλες.

Μου αρέσει η ησυχία
εγώ, ας κάνω φασαρία.
Ξέρω, με τα κοά κοά
πολλές φορές το παρακάνω
μαααα γιατί να κρατηθώ;
Δε λέει το γέλιο μου να πνίξω
τη χαρά μου να την κρύψω.

Έλα μια μέρα και εσύ
με τους φίλους σου μαζί
του Ιούνη η εκδρομούλα
ζητήστε να 'ναι στη λιμνούλα

Εμείς κοά κοά κοά κοά 
η βατραχοπαρέα
κι εσείς φωνές, χαχανητά
θα κάνουμε παρέα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου