Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

 Θέλεις να μ' ακολουθήσεις;
Όταν φύγω από' δω,θα 'ρθεις κοντά μου και θα δεις το σπίτι που θα μπω.
Είναι το σπίτι της γιαγιάς, μόνο το Καλοκαίρι είμαι εδώ.
Να 'ρχεσαι όποτε θες. Σε προσκαλώ.
Θα σου αφήνω κομματάκια από ψωμί και κουλουράκια στο μπαλκόνι
και θα 'χω το παράθυρό μου ανοιχτό για να 'μπεις άμα θες και στο δωμάτιό μου
θα παίξουμε με τα παιχνίδια μου, θα πιείς από το δροσερό χυμό μου
θα σου δείξω και ένα παραμύθι με πολλά πουλιά
που βγάζει το καθένα μια διαφορετική λαλιά
όταν πατάω κάτι χρωματιστά κουμπιά. 
Αυτά είναι ψεύτικα, ζωγραφιστά πουλιά.
Θα το καταλάβεις και εσύ
γιατί εσένα σ' αγαπώ τόσο πολύ.
Εσύ όταν πετάς
νιώθω στον ουρανό ψηλά με πας 
καταλαβαίνω , κάτι θέλεις να μου πεις
σαν έρχεσαι κοντά μου και μου κελαηδείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου