Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016




Είμαι γλυκός μα και παραπονιάρης
βγάλε με φωτογραφίες πολλές, πρέπει να προλάβεις
όταν θα έρθουν τα παιδιά και τα τρατάρεις
θα εξαφανιστώ, είμαι σίγουρος γι αυτό.
Είμαι ένας σκύλος που μοιάζει με αρκούδο;
είμαι ένας αρκούδος που μοιάζει με σκύλο;
Με έχεις μπερδέψει, αλλά σημασία δε δίνω.
Ίσα- ίσα, εγκρίνω.
Μου αρέσω πολύ.
Τόσο γλυκό παράπονο ποιος θα το αρνηθεί;
Όλο το ταψί θα εξαφανιστεί.
Έφτιαξες πρωταγωνιστή για ταινία παιδική
δεν ξέρω αν το κατάλαβες, δεν είναι η συνταγή
δεν είναι η ζάχαρη, η σοκολάτα, η σαντιγύ
είναι το μεράκι, η αγάπη με δυο κινήσεις μοναχά
για...τις σοκολατένιες στάλες λέω, για τη ματιά. 

Βγάλε πολλές φωτογραφίες να με μοιράσεις στα παιδιά
και πες τους,
" Ο κερασομύτης σας εύχεται χρόνια πολλά!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου