Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Παίζοντας στην κουζίνα

Είπε  η μαμά:..."καιρός ήτανε πια
τώρα που όλα τα λαχανικά
είναι φρέσκα, ώριμα, λαχταριστά
να... απολαύσουμε τα γεμιστά.

Έβγαλε στο νεροχύτη και έπλυνε ντομάτες
κολοκύθια, μαϊδανό, δυόσμο, μελιντζάνες
και σε μια κατσαρόλα μεγάλη
έβαλε ψιλοκομμένα κρεμμύδια
που μου φάνηκαν πάρα πολλά...
πώς χάνονται; δεν φαίνονται όταν τρώω γεμιστά.
Εγώ έπαιξα με το ρίζι σ' ένα στρογγυλό ταψί
μου αρέσει να το πιάνω, να το ρίχνω σα βροχή
ακούγεται ωραία όταν πέφτει, όταν σκορπάει
και τα σχέδια που είχα κάνει πριν μες το ταψί, μου τα χαλάει....
Το πιο ωραίο απ' όλα όμως στο παιχνίδι αυτό
είναι που η μαμά δεν επεμβαίνει
ας γεμίζει ρίζια όλο το τραπέζι.
Χαίρομαι πολύ που με καταλαβαίνει!
Πρέπει να έπαιξα πολλή ώρα με το ρίζι
αφού... το φαγητό στο φούρνο, άρχισε να μυρίζει
κι εγώ ούτε που το μύρισα, αλλά η κυρία Μαίρη
που ήρθε από δίπλα, είπε στη μαμά:
" Τασία, έσπασε η μύτη μου, απ' τα μυρωδικά
θέλω κι εγώ ένα πιάτο από τα γεμιστά."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου