Σάββατο 25 Μαΐου 2019


              Μ Υ Ρ Ω Δ Ι Ε Σ

Σηκώθηκα και 'γω σήμερα πρωί -πρωί.

Τοσες μέρες ακούω τον παππού που μαλώνει με τη γιαγιά
και από τις φωνές του ξυπνάω αλλά δεν σηκώθηκα μέχρι τώρα από το κρεβάτι.
Κουκουλωνόμουν και κοιμόμουν ξανά
γιατί τέλειωνε γρήγορα η φασαρία
μάλλον κάτι θα έκανε η γιαγιά
που ξέρει τα χούγια του και τις παραξενιές του όπως λέει και η μαμά.
Σήμερα όμως σηκώθηκα και 'γω πρωί- πρωί.
Σήμερα  οι φωνές του παππού κράτησαν πολύ
κι έτσι κατέβηκα να δω τι γίνεται κάτω στην αυλή.
Ο παππούς χτυπάει  το μπαστούνι κάτω δυνατά
και δείχνει το μέρος που θέλει να βάλει η γιαγιά το τραπεζάκι.
Η γιαγιά το κουβάλησε από τη βεράντα και το αφήνει εκεί κοντά στη θέση που της είπε ο παππούς.
Αμέσως φεύγει στην κουζίνα βιαστικά για να μη χυθεί είπε ο καφές
και ο παππούς, βάζει τις φωνές:
"Μισές δουλειές, μισές δουλειές
κι εσύ μικρέ γιατί δεν κοιμάσαι; τι θες;"
Λέω, με ξύπνησες παππού
και σήμερα όπως και πολλές άλλες φορές.
Γιατί κάθε πρωι βάζεις τις φωνές;
Επειδή γίνονται μισές δουλειές μου απαντάει θυμωμένα
αφού της το' χω πει,ξέρει πού θέλω να πίνω τον καφέ μου
γιατί το παίρνει το τραπεζάκι και την καρέκλα απο 'δω;
Έρχεται η γιαγια με το δίσκο από την κουζίνα, τον αφήνει πάνω στο τραπέζι
και πηγαίνει πάλι βιαστικά να φέρει την καρέκλα.
Την αφήνει  δίπλα στο τραπεζάκι και με ρωτάει, θέλεις πρωϊνό;
Θέλω της λέω και πήγα και πήρα μία καρέκλα και 'γω.
Τόσο πρωί δεν έχω φάει άλλη φορά.
Η μαρμελάδα βερύκοκο που έφτιαξε η γιαγιά είναι καταπληκτική.
 Ο παππούς ήρεμος πίνει τον καφέ του. Ούτε που μου δίνει σημασία.
Κλείνει  τα μάτια  μερικές φορές και η μόνη λέξη που ακούω είναι ,μυρωδιές.
Ακούς; Μου λέει κάποια στιγμή
" όλα γίνονται γι αυτό το γιασεμί.
Ξέρεις πόσο καιρό έψαχνα, πριν 5 χρόνια τώρα, να βρω την ποικιλία αυτή;
Κι έρχεται η γιαγιά σου και μου βάζει το τραπέζι όπου θέλει αυτή.
'Οχι παιδί μου. Δεν επιτρέπω σε κανέναν να μου χαλάσει την απόλαυση αυτή.
Το ξέρει. Τόσες φορές της το 'χω πει.
Ο πρωϊνός καφές δίπλα απ' το γιασεμί μου
είναι ευτυχίας χρόνος που αρωματίζει τη ζωή μου"
Αυτό που  είπε ο παππούς μου αρέσει πολύ
 αμέσως σκέφτομαι για τις πρωϊνές φωνές του έχει σπουδαία δικαιολογία.
Σηκώνομαι.
Πάω να ντυθώ , έχω σχολείο παππού
σήμερα έχω διαγώνισμα στη γεωγραφία.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου