Κυριακή 19 Μαΐου 2019

                                ΤΑ     ΠΑΓΩΤΑ
"Αααα!!!... Πολύ γρήγορα φτάσαμε κυρία Ναυσικά.
Εγώ όταν ήρθα με τη μαμά μου περάσαμε από την πλατεία
το θυμάμαι πολύ καλά
αλλά μετά από ώρα ήρθαμε εδώ.
Πείτε και στη μαμά μου πώς ερχόμαστε σας παρακαλώ
από τους δρόμους που ξέρετε εσείς.
Όταν είναι για παγωτό δεν  γίνεται να καθυστερούμε
εμείς... εμείς ξέρετε κυρία Ναυσικά, πείτε κι σεις κορίτσια,
εμείς ανησυχούμε. 

 Άμα είναι για τέτοιο παγωτό
θέλουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται να το γευτούμε."
Γέλασε η κυρία Ναυσικά
αφού και οι δύο κόρες της μιλώντας  η μία απανωτά στην άλλη , της είπαν : -"Σωστά , ναι μαμά , καλά λέι η Κάθυ,ανησυχούμε.
Αυτό γίνεται όταν περιμένουμε παγωτό
και μάλιστα από το ζαχαροπλαστείο αυτό.
-Ξέρεις πόσους συνδυασμούς από χρώματα, από γεύσεις σχεδιάζουμε προτού ακόμα ξεκινήσουμε;
Με τόσες εικόνες από παγωτά που στέλνουμε με τα μηνύματα
μες το μυαλό είναι σαν να έχουμε να λύσουμε προβλήματα.
-Καιαιαι επειδή θα πάρουμε ένα παγωτό
τα πολλά προβλήματα πρέπει να γίνουν ένα
 αυτό κι αν είναι σπαζοκεφαλιά! Για τον καθένα!.
Ποιο θα είναι το πιο ωραίο; το πιο νόστιμο παγωτό;
Θα βρούμε στο ζαχαροπλαστείο λύση στο πρόβλημά μας ;
Θα 'χει το κάθε χρώμα τη γεύση που φανταστήκαμε;
θα μας φτιάξουν με εργαλεία ειδικά τα σχέδια που σκεφτήκαμε;
-Ανησυχούμε μαμά, ανησυχούμε τι θα βρούμε
δεεεν γίνεται και να χανόμαστε στους δρόμους, να καθυστερούμε."

- Σταματήστε κορίτσια, φτάσαμε. Μια χαρά μας έφερε η κυρία Ναυσικά.
Πο! πο! κοιτάξτε ! Παγωτά χρωματιστά βουνά!
Και τρούφες και σιρόπια και μπισκοτάκια!
Εγώ τα βλέπω όλα τα υλικά από το παγωτό μου
θα πω στη δεσποινίδα, πώς θέλω το δικό μου.

Έφτιαξε η δεσποινίς το παγωτό μου
έφτιαξε και των φιλενάδων μου τα παγωτά
σε ένα δισκάκι τρία χωνάκια χρωματιστά
όλα γύρω- γύρω τυλιγμένα με χαρτοπετσέτες
φούξια με άσπρα πουά
επάνω στο τραπέζι μας περιμένουν
"σα λουλούδια σε γλαστράκι
ορμήξτε κορίτσια, λιώνουν  τα παγωτά".
είπε η κυρία Ναυσικά
Τα χόρτασαν τα μάτια μας, μακάρι κι η κοιλιά μας
 τρέχουν τα σάλια μας, να τα γευτούμε
 πάει, λύθηκε το πρόβλημα. Τι το καθυστερούμε;















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου