Κυριακή 9 Ιουνίου 2019

                        

 Διαχείριση σκουπιδιών
Σήμερα στο σχολείο τρεις φορές μπράβο μου είπε ο κύριος και 'γω
κοίταξα την Σοφία, το Θανάση και τη Μαρία
-που με κοροϊδεύουν πολλές φορές όταν δεν λέω καλά την ιστορία-
με βλέμμα αυστηρό.
Στραβομουτσούνιασαν, γυρνώντας να με δουν με απορία
τους κακοφάνηκε που τους πήρα τα πρωτεία. 

Αυτά που γράφει ο Τάσος είπε ο κύριος  στην τάξη
είναι αλήθειες που όλοι πρέπει να τις συνδέσουμε παιδιά
με τα μικροπράγματα που ο καθένας μας μπορεί να κάνει
είναι ένας τρόπος και αυτός να μην γεμίζουνε οι κάδοι.
Σας διαβάζω , ακούστε σας παρακαλώ
και ανοίξτε τα μάτια σας ,γύρω μας υπάρχουν  λύσεις
στο πρόβλημα της διαχείρισης κάποιων σκουπιδιών.

Τα σκουπίδια μολύνουν το περιβάλλον
όλοι το ξέρουμε αυτό
και 'μεις εδώ που έχουμε όλοι ζωντανά
πολλά αποφάγια μας μπορούμε να τα δίνουμε σ' αυτά.
Έτσι κάνουμε οικονομία αφού αγοράζουμε λιγότερες έτοιμες τροφές
που άμα , όπως λέει ο πατέρας μου, βάλεις και στην Κόρινθο τις διαδρομές
άμα βάλεις και τα βάρη που σηκώνουμε , τις πληρώνουμε χρυσές.
Δέκα φορές πήγε στο γιατρό, έβγαλε ακτινογραφίες
και 15 μέρες που έμεινε ξαπλωμένος στο σπίτι,
έκανε φυσικοθεραπείες.
Πήγαν πίσω όλες του οι δουλειές.
Γιατί; Γατί κουβάλησε και των δύο θείων μου  τις ζωοτροφές.

Όταν ταίζουμε τα ζώα φυσικές και όχι επεξεργασμένες τροφές
λέει ο μπαμπάς,
 σίγουρα είναι για την υγεία τους πιο καλές.
Ούτε μαζεύονται κουνούπια και ποντίκια στους κάδους
ούτε γάτες ούτε σκυλιά
γιατί αφού  δένουμε  τις σακούλες για να  πάμε τα σκουπίδια εκεί,
όλα τα ζώα   που δεν έχουν αυλή και αφεντικό
σκίζουν τις σακούλες και γεμίζουν το δρόμο
όταν ανακατεύουν για να βρούνε φαγητό.
Εμείς, λέει ο πατέρας μου, εμείς, το κάθε σπιτικό
μπορούμε να προστατέψουμε το περιβάλλον
μπορούμε να έχουμε τη μικρή μας πόλη καθαρή
λιγοστεύοντας τα σκουπίδια μας για αρχή.
Και  η σοδειά που δεν αγοράζουν οι εμπόροι
άμα κανονίσουν οι αγρότες να πηγαίνει στις αυλές
τότε για 2-3 μήνες  δεν θα χρειαστεί κανένας ζωοτροφές.
Η μικρή μας πόλη πρέπει να είναι καθαρή.
Για την υγεία μας και για την ανάπτυξη την οικονομική.
Φτιάξαμε το λαογραφικό μας μουσείο στην πλατεία
Περιμένουμε επισκέπτες, αυτοί θα αφήσουν λεφτά
απαγορεύεται να βλέπουν ξεχειλισμένους κάδους
και στο δρόμο πάνω από τα σκουπίδια
γατιά, ποντίκια ,αδέσποτα σκυλιά.

Όλα αυτά τα λέει ο μπαμπάς μου  με το θείο Στράτο
που έχει θέση στο Δημοτικό συμβούλιο στο Κιάτο
και 'γω τα ακούω κι ας είμαι στο δωμάτιό μου
και ας νομίζουν ότι παίζω  με το κινητό μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου