Κυριακή 21 Ιουλίου 2019

Η ΓΗ ΜΟΥ

Η   ΓΗ  ΜΟΥ
Με ατέλειωτο στα χρώματα του πράσινου ριγέ
στης Άνοιξης τον ερχομό
απαντώ

και στους κύκλους που ορίζω, φυλάω
τις καστανιές μου και το σπίτι.
Καμαρώνω.
Χάρηκα που υπάκουσε στους χειρισμούς μου η κοπτική μηχανή.
Έτσι όπως βλέπω τώρα τη φωτογραφία 
βλέπω από ψηλά τη γη μου
εγώ, ο δουλευτής της χαράς
γιατί χαρά μου δίνει που την υπηρετώ.
Ταξίδια δεν έκανα στον ουρανό.
Κι ούτε θέλω να κάνω.
Ο θόλος του μόνο για σκέψεις, για ενατενίσεις. Μόνο αυτό.
Εγώ λατρεύω το χώμα που πατώ.
Μ' ένα ανεμόπτερο πετούσε ο γεωπόνος
και με φωτογραφίες όρισε τον τόπο της ευθύνης του.
Να κάνει σχέδια, να στείλει τις αναφορές του
αυτό του είχε ανατεθεί.
Απλώς κάποιες φωτογραφίες τον μάγεψαν
και θέλησε με κάποιους να τις μοιραστεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου