Παρασκευή 19 Μαΐου 2023

Αγκινάρα ( έμμετρο)

     Η ΚΛΑΡΑ ήταν... γι' ΑΛΛΑ


Μετά από τη σύγκρουση πάνω στη μπάρα
πήραμε όλες μια λαχτάρα!
Πέσαν από την καρότσα δύο τελάρα
εγώ κύλησα πάνω στου υπόνομου τη σχάρα
αλλά επειδή ήταν βρώμικα, μάλλον από σιχαμάρα
με άφησε, έφυγε η κυρία Σάρα.
Ποιος θα αγόραζε άλλωστε μια λασπωμένη αγκινάρα;
Έμεινα δύο βράδια εκεί η φουκαριάρα
ώσπου το τρίτο βράδυ ήρθε αυτή η περιπτωσάρα.
Τρία μερόνυχτα με κατσιάζει τώρα η παλαβιάρα.
Ζωγραφίζει ωραία, δε λέω,εμένα την αγκινάρα!
Πάνω σε κάτι άλλα- όχι αυτά που ήξερα- τελάρα
βάζει και μουσική, έναν με μια αγριοφωνάρα
ααααχχ.. πού είσαι τώρα κυρία Σάρα;
Να 'βαζες,  και ας ήταν δυνατά, εκείνη την τραγουδάρα
την” αγκινάρα με τ' αγκάθια” του Στελάρα,
όλες χορεύαμε θυμάμαι  μέσα στα τελάρα.
Στο πρώτο και τελευταίο ταξίδι μου, μπορεί να τα 'κανα μαντάρα
έφταιξε κι εκείνη η παλιομπάρα
δε μου 'μελλε να καταλήξω σε μικρή, κανονική κοιλιά ή... σε κοιλάρα
αλλλά... τι να πω; Ήμουν γι άλλα!!!
Ταγμένη για την τέχνη! Ποια; Εγώ. Η Κλάρα η αγκινάρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου