Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2019

Όπως η μαμά και η κόρη


                                   Στης ζωής το ίδιο αλώνι
                                       όπως η μαμά και η κόρη


                                  

Ας αρχίσαν τα σχολεία
εγώ μια σπουδαία δουλειά
που έχω μαζί με τη γιαγιά
δεν την έχω παρατήσει
επειδή περνάω καλά.
Κι ενώ Τετάρτη απόγευμα
έχω και αγγλικά
την Πέμπτη στα μαθήματα
πετάω γενικά
γιατί όταν γυρίζω από τη λαϊκή
τα κάνω όλα με όρεξη
σβέλτα, στο πι και φι.

Η μαμά σου πώς σε αφήνει;
απορούν όλοι μου οι φίλοι
κι εγώ τους λέω πως χαίρεται
γιατί πάω σε πανηγύρι.
" Φρούτα και λαχανικά
όσπρια, ελιές, ζαχαρωτά
ψαρικά, αλαντικά
ρούχα και κουζινικά
δίχως συσκευασίες, ελεύθερα
πανηγυρίζουν
χρώματα, χίλιες μυρωδιές σκορπίζουν
και όλοι αυτοί που τα πουλάνε
ακούς τι ωραία για αυτά μιλάνε
και μερικές φορές, τι κι αν δουλεύουν; τραγουδάνε!
Τυχερή 'σαι Φωτεινή
κάθε Τετάρτη πηγαίνεις σε γιορτή
πρέπει να πάρω άδεια μία Τετάρτη απ΄τη δουλειά
να' ρθω κι εγώ στη λαϊκή μία φορά."
Αυτά μου είπε η μαμά
μία Τετάρτη όταν γύρισα από τα αγγλικά
όσο τρώγαμε σταφύλια
ολόγλυκα, χρυσά
που είχαμε αγοράσει
εγώ με τη γιαγιά.

Σα να έρχεται μαζί μας
ξέρει τι γίνεται στη λαϊκή
φίλοι μου , η μαμά μου
την έχει νιώσει σίγουρα
αυτή που νιώθω τη χαρά
μικρή, θα πήγαινε στη λαϊκή
πολύ συχνά.                    

                          


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου