Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2019

πύραυλοι στο βυθό




                                              Πύραυλοι στο βυθό

              Εγώ δεν είμαι δύτης
              και όταν κολυμπώ
             μάσκα κι αναπνευστήρα
             ποτέ δεν έχω βάλει
             όμως του χρόνου ο μπαμπάς
             είπε πως θα μου πάρει.
             Ξέρω όμως να σας πω
             διάφορα που γίνονται
             στης θάλασσας τα βάθη.
             Νααα ...πάνε πύραυλοι τα χταπόδια
             με ενωμένα τα οχτώ τους πόδια
             πόσες φορές τα έχω δει!
             Κι όταν μαλώνουν μεταξύ τους
             μάχη γίνεται κανονική
             άμα κάποιο καβούρι
             εκεί , γύρω κυκλοφορεί.
             Συνήθως τις Παρασκευές το βράδυ
             βλέπουμε ντοκυμαντέρ με το μπαμπά
             και η μαμά μας μαγειρεύει
             λαχταριστά ζυμαρικά.
             Για την άλλη μέρα δε μας νοιάζει.
            Ο μπαμπάς ούτε ξυπνητήρι δεν βάζει .

             

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου