Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2019

Δάσκαλοι,γονείς, παιδιά.

Δάσκαλοι, γονείς, παιδιά.

Η μαμά δε μου μιλάει
ούτε φτιάχνει πρωινό
και για το σχολείο παίρνω
ένα κρουασάν μικρό.
Αυτό γίνεται καιρό
και πολύ στεναχωριέμαι
γιατί η μαμά μου δε μπορεί
όπως πριν να με φροντίσει
κι αν δεν ερχόταν η γιαγιά
να μας φέρνει φαγητό
από τον Κορυδαλλό
θα πεινούσαμε κι οι δυο.
Απ' όταν έδιωξαν τη μαμά από τη δουλειά
όλα είναι δύσκολα
ακόμα και στο σχολείο
γιατί ενώ είμαι εδώ
το μυαλό μου είναι στο σπίτι
ανησυχώ.

Μαθήματα, διαλλείμματα
τα έχω παρατήσει
το μόνο που με απασχολεί
είναι να βρω μια λύση
να βοηθήσω τη μαμά
και να 'μαστε όπως πριν. Καλά.

Θα γράψω μια αγγελία
και θα ρωτήσω πού να την κολλήσω, την κυρία.
" κυρία με εμπειρία, αναλαμβάνει την φροντίδα
ηλικιωμένων και μικρών παιδιών.
τηλέφωνο επικοινωνίας: 6974582365"
Πάει  και αυτή η εβδομάδα.
Ευτυχώς Παρασκευή!
Τώρα είμαι στο σπίτι.
 Καθαρίζω, λέω διάφορα για το σχολείο χαζά
μήπως γελάσει η μαμά...
θα διαβάσω, θα γράψω κοντά της
να με βλέπει κι αυτή.
--Ντριιιινν...ντριιιν
--- Ναι, .... ναι. Ναι....Θα σας δώσω τη μαμά μου κυρία
Η δασκάλα μου θέλει να σου μιλήσει μαμά
είναι για δουλειά! είναι για δουλειά!είναι για δουλειά! 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου