Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014


Έχω ξεμείνει από λεφτά
αν θες να πας στο σινεμά
ζήτησε απ' το μπαμπά.
Πετάξου ένα λεπτό ως τη γωνία
Ξέρεις. Πού ήτανε η μπυραρία πριν;
Εκεί βρίσκεται τώρα ο  Mr Bean.
- Αααα , είχα πάει πριν καιρό με το μπαμπά
ήταν  σ' ένα κουρείο στην αγορά.

 Δε μου είχε αφήσει τρίχα στα μαλλιά
από τότε δεν ξαναπήγα άλλη φορά.
-Τώρα θα πας ίσα για τα λεφτά
άντε  να προλάβεις το μπαμπά....
-Έφυγα. Χρειαζόμουν τα λεφτά
αλλά τη φάτσα  του κουρέα
δεν ήθελα να τη δω ξανά
θυμάμαι τότε όλοι σαν με είδαν
βάλανε γέλια τρανταχτά.
Μπήκα στο καινούριο κουρείο
και ήμουν άτυχος
θα' πρεπε να περιμένω λίγο
αφού  ο Mr Bean κούρευε το μπαμπά μου
θα' κανα υπομονή, να πάρω τα λεφτάμου.
-"Ωωωωω! καλώς το το παιδί"
-Είπε γυρνώντας προς τα μένα
με τα μάτια γουρλωμένα
και τα φρύδια σηκωμένα.
Δυο  ψαλιδιές γρήγορες στον αέρα
με κάναν να κοιτάξω πέρα.
Άντε είπα μέσα μου μωρέ πατέρα
και όταν γύρισα για να του πω
πως θα τον περιμένω έξω, τι να δω!
Αίμα  πίσω απ' τ' αυτί του το αριστερό.
Τρελάθηκα απ΄το φόβο μου
μα έβγαλα μια στριγκλιά
και είπα: Φτάνει πιά.
Γύρισε ο μπαμπάς μου με απορία
και είπε : τι συμβαίνει;
Γύρισε κι ο κουρέας με ειρωνεία
και είπε:"τη σειρά του περιμένει".
Έκανε  γύρω απ' το μπαμπά μου κατι σβούρες
 ίσα για να με τσιτώσει,... φιγούρες
σκούπισε και το αίμα  βάζοντας ταλκ σ' ένα σφουγγάρι
ο πατέρας μου, εννοείται, δεν πήρε χαμπάρι
καμάρωνε σα γύφτικο σκεπάρνι.
Τέλειωσε επιτέλους. Έβγαλε την πετσέτα.
Να βγω γρήγορα έξω, προλαβαίνω,
πριν αδειάσει η καρέκλα!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου