Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014



O Mr Bean δικαστικός
ή μπορεί και μουσικός
μα και για γιατρός κάπως μου κάνει
για λογιστής μα και κουρέας
αλλά ποτέ για... ιερέας .
Η εικόνα του αυτή
με εντυπωσίασε πολύ
τον βάζει σε άλλη εποχή
τότε που ντύνονταν με ρούχα διαφορετικά
κάτι πουκάμισα  δανδελωτά
σακάκια και παλτά πολύ ωραία
που ήταν φανταχτερά, καλοραμμένα.
Τότε, εκείνη την εποχή
 είχαν και περίεργα μαλλιά
βάζαν κορδέλες σε κοτσίδες ειδικές
άντρες και γυναίκες. Άλλες εποχές.
Τα' χω δει σε ταινίες πολλές φορές.

Πολύ του πηγαίνει του Μr Bean εκείνη η εποχή.
Με αυτή τη μούρη την καταπληκτική
αυτό το... φραπέ τρελό μαλλί
με... μεταμόρφωσε σε θεατή
όπου αυτός παίζει ωραία σόλο βιολί
κι εγώ μαζί με άλλους από κάτω στην πλατεία
απολαμβάνουμε την τέλεια μελωδία.

Μετά με βλέπω σε ένα κρεβάτι
έχω πολύ πυρετό.
Όλοι περιμένουν το γιατρό.
Κι όταν ήρθε,είπε:
- Περάστε έξω παρακαλώ
θα... σας ειδοποιήσω εγώ.
-Έβγαλε τα ακουστικά
και ... με γαργάλησε κάπως στην κοιλιά.
Μετά, καθώς μου έβαλε κάτι μέσα στ' αφτιά
 έσκυψε πάνω μου , πλησίασε κοντά
και...
μπήκαν μες τη μούρη μου
τα φουντωτά  μαλλιά.
Όταν μετά μου είπε κάνε ΑΑΑΑ
εεεεε ..εκεί ήταν όλα τα λεφτά.
Έβγαλε τη γλώσσα, τέντωσε τ' αφτιά
τα μάτια του πεταχτήκαν σαν αυγά.
τι γέλια έκανα τρανταχτά!!!
περδίκι  είσαι μου είπε.
-αύριο θα' σαι μια χαρά,
μια ιωσούλα είναι
πιές πολλά υγρά!


ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.....




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου