Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2022

Κάποιοι σχεδιάζουν όνειρα

 Το πρωί όταν σηκωθώ

προτού πάω στο σχολείο
έχω μια σπουδαία δουλειά
που την κάνω με χαρά.
Τ΄ αρκουδάκια μου τα βάζω
κάτω απ' τα σκεπάσματά μου
πρέπει να ξεκουραστούν
αν θέλουν και να κοιμηθούν.
Αυτό όταν το είχα κάνει
ένα πρωί πριν λίγο καιρό
ούτε που περίμενα πως θα το συνεχίσω
αλλά να που το βράδυ εκείνο
είδα ένα όνειρο φανταστικό
και σκέφτηκα πως τα αρκουδάκια
το σχεδίασαν το όνειρο αυτό.
Πραγματικά!
Έκανα πολύ καλά!
Μέσα στα όνειρά μου περνάω μαγικά
τίποτα δεν φοβάμαι, κι ούτε ανησυχώ
πότε γίνομαι ψάρι, άλλες φορές πετώ
πότε τρώω με νεράιδες
φράουλες ένα σωρό
δίπλα σ' ένα ποταμάκι
κι ακούω και το νερό.
Και είμαι σίγουρη σας λέω
τα αρκουδάκια μου σχεδιάζουν τα όνειρά μου.
Λίγες φορές που τα άφησα
στην καλαθούνα με τα άλλα μου παιχνίδια
τα όνειρά μου όπως παλιά. Τα ίδια και τα ίδια.
Πότε με μάλωνε η μαμά για μια ζημιά
πότε πηγαινα σούπερ με τη γιαγιά
πότε ο Αντώνης μου έβαζε τρικλοποδιά
πότε έβλεπα με τον μπαμπά αθλητικά....
Γι αυτό προτού πάω στο σχολείο
τ' αρκουδάκια μου στο κρεββάτι μου αφήνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου